قوانین سایت بارآن مارکت :

چنانچه بعد از ثبت سفارش از خرید خود منصرف شده اید و یا نیاز به تغییر در سفارش پیش از ارسال کالا  دارید:

  • ابتدا میبایست درخواست خود را به واحد پشتیبانی بارآن مارکت اطلاع دهید.
  • اگر در هنگام تحویل از کالاهای دریافتی خود ناراضی بودید، می توانید درخواست مرجوعی خود را به واحد پشتیبانی اطلاع دهید.
  • پس از تایید نهایی توسط کارشناسان مطابق آیین نامه مرجوعی، در صورت احراز شرایط، کالای مذکور مرجوع خواهد شد.

به منظور مرجوع کردن اقلام یک سفارش باید نکات زیر را  مد نظر ، قرار داد !

  • موارد مربوط به سلامت کالاها، عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش گذاری شده، ناقص بودن سفارش، سپری شدن تاریخ انقضا و یا مخدوش بودن بسته بندی ، اقلام سفارش باید در هنگام تحویل گرفتن کالا چک شود و سپس کد سفارش به مامور ارسال کالا تحویل داده شود.
  • در صورت وجود هر گونه ایراد و یا اشکالی حداکثر 24 ساعت پس از تحویل سفارش به واحد پشتیبانی اطلاع داده شود.
  • بسته بندی کالا در هنگام مرجوعی باید کاملا سالم بوده و قابل فروش باشد.
  • کالاهای یخچالی و فاسد شدنی که دارای دوره مصرف کوتاهی هستند محدودیت تاریخ نیز در شرایط قابل فروش بودن موثر است.
  • در خصوص کالاهایی مانند گوشت و مرغ برچسب روی کالا نیز باید حتما وجود داشته باشد.
  • برنج های خارجی امکان مرجوعی ندارند.
  • در خصوص کالاهای آرایشی و بهداشتی بالاخص کالاهای مراقبت پوست و مو حتما قبل از خرید نسبت به دریافت مشاوره اقدام نمایید. این کالاها با توجه به ماهیت بهداشتی قابلیت مرجوعی ندارند.
  • اصل فاکتور خرید برای مرجوع کردن یک سفارش باید نزد مشتری موجود بوده و امکان تحویل به نماینده شرکت را داشته باشد.
  • برای هر سفارش فقط یک بار امکان ثبت مرجوعی وجود دارد و بعد از ثبت مرجوعی امکان مرجوعی اقلام دیگر سفارش وجود ندارد.

مراحل مرجوع نمودن کالا

  1.  ثبت درخواست مرجوعی از طریق تماس با واحد پشتیبانی
  2. تماس با مشتری و هماهنگی جهت برگشت
  3. تحویل محصولات مرجوعی از مشتری توسط نمایندگان بارآن مارکت و بازگشت به فروشگاه
  4. بررسی و اعلام نظر توسط کارشناسان بارآن مارکت با توجه به وضعیت کالای مرجوع شده
  5. در صورت تایید مرجوعی، وجه به اعتبار مشتری در بارآن مارکت باز گردانده می شود، در صورت تمایل مشتری به دریافت وجه در روزهای چهارشنبه وجه برای مشتری واریز می گردد